Remnant világa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

A Grimm lények

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

A Grimm lények Empty A Grimm lények

Témanyitás  Zwart Kaiser Szer. Szept. 28, 2016 9:06 pm

A Grimm lények

Grimm. Összefoglaló neve azoknak a lényeknek, akik Remnant világának állandó veszélyforrását képezik. Már az emberiség hajnala óta fenyegetik valamennyi férfi, nő, és gyermek életét. Eleinte úgy tűnt, sikerrel járnak a korai civilizációk elpusztításában, ám a fordulópontot a "Por" felfedezése jelentette. A bányászható energiaforrásból olyan fegyvereket készíthettek, amelyek a mai napig megállják helyüket a vérszomjas szörnyetegekkel szemben.
A Grimm képviselői a pusztítás teremtményei, így nincs saját lelkük. Érdekes, hogy vonzzák őket az olyan negatív érzelmek, mint például az irigység, szomorúság, és gyűlölet. Ebből adódóan, gyakran összpontosulnak az ilyesfajta érzelmek forrásaihoz.
A legtöbb Grimm állati jegyeket hordoz magán, épp ezért az ősi kultúrák emberei a bosszúszomjas vadállatok szellemeinek vélték őket. Bár ez aligha igaz, ettől független ezek a lények nem ölnek más állatokat, legfeljebb különböző területekért harcolnak velük. Az ő célpontjaik csakis az emberek, és a faunuszok.
Egy általános elképzelés az, hogy a gyilkolási ösztön tartja őket életben. Élelemre nincs szükségük, továbbá megfigyelték, hogy a fogságba ejtett példányok egy idő után elpusztulnak, ha elveszítik a reményt a szabadulásra, vagy a fogvatartók megölésére. Holttest egyébként nem marad utánuk, fekete, füstszerű anyaggá válnak haláluk után, ezzel igencsak megnehezítve vizsgálatukat.
Bár joggal vélhetnénk ezeket a teremtményeket agyatlan gyilkológépeknek, az igazság mást takar... egy rémisztőbb valóságot. A Grimm ugyanis képes a fejlődésre, mind testileg, mind szellemileg.
Nem szokatlan látvány a határ menti települések környékén járőröző, nagyobb Grimm csoportosulás, akik csak a megfelelő pillanatra várnak a támadáshoz. Vannak ugyanis példányok, akik az évek alatt megtanulták nem elpazarolni energiájukat és életüket, felesleges küzdelmekben, helyette kivárnak, amikor eljön egy igazán ígéretes alkalom.
A testi fejlődés pedig leginkább a méretük növekedésében merül ki. Míg például egy fiatal "Nevermore" akkora körülbelül, mint egy átlagos madár, úgy a több évet megélt egyedek több házat is kitesznek.


Altípusaik:

Vérfarkas/Beowulf:
Farkasokra emlékeztető, ám velük ellentétben a két hátsó lábukon járó lények, sűrű fekete bundával, és vörös jelekkel díszített csontmaszkkal. Gyorsak és erősek, fő fegyvereik a karmaik, bár a végtagjaikból kiálló, éles csontokat sem ajánlatos figyelmen kívül hagyni. Méretre elég eltérőek lehetnek, itt is a kor számít. Egy átlagos egyed akkora, mint egy kifejlett ember.
Alpháik a legveszélyesebbek, ők jóval nagyobbak az átlagnál, és egész testük csontszerű páncélzat fedi.
Feltűnés: Általában falkában.


Ursa:
Nagy, fekete bundás, medvére emlékeztető lények, arcukon csontmaszkkal. Bár viszonylag lassúak, a fizikai erejük nagy, és meglehetősen ellenállóak a támadásokkal szemben. Érdekes módon, nagyon jól szinkronizálják támadásiakat. ha párban támadnak.
Teljesen kifejlett példányuk az "Ursa Major". Ők mind méretükben, mind csontpáncélzatuk mennyiségében kiemelkednek társaik közül.
Feltűnés: Általában falkában.


Beringel:
Gorillaszerű teremtmények, hozzájuk hasonló testfelépítéssel, leszámítva a Grimm-re jellemző maszkjukat, és csontszerű páncélzatuk, mely a testük különböző pontjait fedi.
Az átlagos példányok kétszer nagyobbak az embereknél; mind hátsó lábaikban, mind karjaikban hatalmas erő rejlik.
Feltűnés: Általában pár fős csoportokban.


Ámokfutó:
Vadkan jegyeit hordozó fenevadak, kifejezetten erős felsőtesti páncélzattal.
Rohamaik gyorsak és erősek, olyannyira, hogy képesek egyfajta élesen forgó "kerékké" válni. elsöpörve az útjukba kerülőket. Gyenge pontjuk, hogy a testük alsó felét már nem védi páncél.
Feltűnés: Általában falkában.


Lopakodó:
A "Grimm" legtöbb képviselőjével ellentétben egy állathoz sem lehetne hasonlítani őket, legfeljebb egy-két furcsa dinoszauruszhoz.
Pusztán két végtaggal rendelkeznek, amelyek hátsó lábak; ezeket egy farok segíti az egyensúlyozásban.
Rettentően gyorsak, bár harci képességeik ebben szinte ki is merülnek.
Feltűnés: Általában falkában.


Halálvadász:
Óriási, skorpiószerű lények, egész testükön fehér csontpáncélzattal, és aranyszínben ragyogó méregtüskével.
Hihetetlenül szívós teremtmények, a páncéljuk sokáig ellenáll még a vadászok fegyvereinek is.
Ajánlatos csapatban felvenni ellenük a harcot, egyedül csak az igazán tapasztaltak remélhetnek ellenük győzelmet.
Feltűnés: Általában egyedül.


Griff:
Testük az oroszláné, míg végtagjaik, csőrük, és szárnyaik olyanok, akár a ragadozómadaraiké.
Mint minden "Grimm", fekete bundával rendelkeznek, amelyet fekete tollaik egészítenek ki szárnyaikon. Páncélzatuk csekély, leginkább csak a fejükön fellelhető, ugyanakkor rendkívül gyorsak, és előszeretettel támadnak a levegőből.
Feltűnés: Általában falkában.


Góliát:
Hatalmas lények, akikben az elefántok teste keveredik a mamutokra jellemző agyarakkal. Az ő arcukat is csontmaszk fedi, bár az ő testük még ott is nehezen sebezhető,ahol nem fedi páncélzat,
Masszívak, nagy pusztító erővel bírnak, és nehéz őket megölni. A fenyegetést, melyet kínálnak sosem szabad figyelmen kívül hagyni, különösképpen azért, mert a legtöbb "Góliát" megéri azt a kort, amikor már türelmesen várjon a megfelelő támadásokra.
Feltűnés: Általában kisebb csordákban.


Taijitu:
Küllemre a királykígyókra emlékeztetnek, bár még náluk is jóval nagyobb méretekkel bírnak. Mondhatni, hogy ennek a lénynek két különálló fele van, egy fehér, és egy fekete. Páncél helyett pusztán vörös minták futnak végig testeiken, mégis viszonylag ellenállóak, gyorsak, és jól összedolgoznak. Egy harapás kardméretű méregfogaiktól szinte bárkit leterítene.
Feltűnés: Szinte mindig párban.


Nevermore:
Hatalmas, hollóra emlékeztető lények, amelyek pár őskori madár jegyeit is magukon hordozzák(leginkább a szárnyaikból kiálló, karomszerű végtagokat).
Az arcukat fedő csontmaszkot leszámítva nincs testükön páncélzat, ám ennek ellenére nagyon is ellenállóak a támadásokkal szemben.
Méretükhöz mérten gyorsan mozognak, szeretnek a levegőben manőverezni, és onnan támadni. Mindemellett erejük is hatalmas, könnyedén átütik a legtöbb akadályt. Nem ajánlatos egyedül felvenni ellenük a harcot.
Feltűnés: Általában egyedül.


Sárkány:
A "Grimm" egyik legfélelmetesebb, ismert képviselője.
Titánikus méreteit a legendákból ismert sárkányok jellemvonásai teszik egésszé, mint például a denevérszerű szárnyak, gyíkszerű test, négy végtaggal. Csontmaszkját megannyi tüske tarkítja, továbbá az állkapcsa egészen a mellkasáig lecsúszik, így ha ordít, az egész nyaka szétnyílik..
Magától értetődően hatalmas az ereje és ellenállása, ám mindezen felül egy teljesen egyedi képességgel is bír, amelynek segítségével képes más, alacsonyabb rendű "Grimm" lények megidézésére.
Az emberiség szerencséjére elég ritkának számítanak, ám ha szembe kell nézniük akárcsak eggyel is, az rengeteg erőforrást igényel.
Feltűnés: Egyedül.

Zwart Kaiser

Zwart Kaiser

Hozzászólások : 45
Regisztrált : 2016. Sep. 18.

Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.