Crimson Fall
1 / 1 oldal • Megosztás
Crimson Fall
NJK pályázat
Karakteradatok
Viselt név: Teal
Életkor: ?
Faj: Küllemre faunusz
Nem: Nő
Foglalkozás: Vadásztanonc
Csapat: SCLT (Shade Akadémia)
Tulajdonságok
Megjelenés: 165 cm magas, ám karcsú teste mindössze 48 kg-ot nyom. Csinos arcát különös hajköltemény keretezi, hisz alapvetően szőke tincseit több rétegben festi, így középrészt zöldek, míg legalul tengerkékek, amelyek passzolnak szemeihez. Frizuráját általában gyöngyökkel két copfba fogva hordja.
Az akadémián lenge, ám nem túl kirívó hétköznapi ruhadarabokban járkál, míg a megbízásokra egy harci szoknyához illesztett, felső fűzőrészes viseletet szokott felvenni, amely sok bőrt szabadon hagy a megfelelő szellőzés érdekében.
Faunusz ismertetőjegyei két, viszonylag nagy macskafülben merülnek ki.
- Spoiler:
Ugyanakkor a barátaival kedves, és meglepően sokat mosolyog.
Közel sem mondható butának, a humorérzéke mégis pocsék. A viccei szörnyűek, ő maga pedig kiakad a mocskosabb tréfákon. Zavarba hozni se nehéz, bár ilyenkor megesik, hogy agresszívvá válik.
Szereti a salátákat, a gyümölcsöket, és a halat. Azt viszont még nézni se bírja, ha valaki úgy tömi a fejét, mint egy állat.
Kedveli az olvasást, a céltalan punnyadást, és imád hegedülni. Utálja a sok vizet, a kialvatlanságot, és azokat az embereket, akik az élvezet kedvéért belekötnek másokba.
Erősségek: Jól céloz, kiismeri magát az erdőkben, és viszonylag fürge.
Gyengeségek: Fizikailag gyenge, a teste pedig törékeny. Ha nem lenne aurája védelme, valószínűleg egy nagyobb darab tizenkét éves kölyök is felülkerekedne rajta közelharcban.
Adottság:
"Léleklopás:" Képes egy halott ember(vagy faunusz) külsejét érintésre lemásolni, majd szabadon magára ölteni azt. Egyszerre csak egy alakot képes "tárolni".
(Erről az adottságról ugyanakkor természetesen nem ír jelentkezési lapjában, és senkinek nem beszél róla. A témakört általában kerüli, ha pedig feljön, akkor letudja annyival, hogy még nem ébredt fel az adottsága, vagy ez egyszerűen annyi nála, miszerint az aurája ellenállóbb, mint az átlag.)
Fegyver és felszerelés
Név: "Selene"
Első forma: Hosszúíj
Fegyverképesség: A beépített, fény elemű porkristálynak hála az íjhoz nem szükséges használni nyílvesszőket. Teal minél tovább húz fel egy lövést, az annál erősebb lesz. A minimális lövedék-formálási időhatár az 2 másodperc, ilyenkor a fényszilánk egy átlagos nyílvessző erejének felel meg. A maximális idő az 3 perc, ez után már túltöltődne a kristály. Ennek a lövedéknek az ereje felér egy nagyobb droid főágyújának sugarával - persze ez függ Teal aktuális távharci pontjaitól is. Az erősebb lövések után ugyanakkor a kristálynak idő kell, hogy feltöltse magát. Ez éjszaka lassabb, hisz akkor csak a Hold fényéből táplálkozhat.
- Spoiler:
Felszerelés: - Egy pár fémkesztyű, amelyeket összecsapások és küldetések előtt vesz fel. Nem nyújtanak túl sok védelmet, de segítik abban, hogy a húr visszacsapó erejét felfogják, így nem aurája gyengül mindettől.
Pontok elosztása:
Közelharci jártasság: 1
Távharci jártasság: 7
Intelligencia: 7
Speciális pont/Aura ismeret: 1
Történet:
Teal jelentkezési lapjának lényegesebb pontjai:
- Mistral-i származású, ám szülei Fehér Agyar aktivisták voltak, akik életvitelük miatt lemondtak a lányról.
- Egy idős férfi fogadta be az utcákról, aki a boltjában dolgoztatta őt fiatal korában. A rabszolgamunkát még eltűrte, de amikor az öreg elkezdte őt egyre agresszívabban molesztálni, elszökött tőle.
- Ezt követően a Sanctum harci iskolába ment, ahol a kiképzésért és ételért cserébe segített az épületegyüttes körüli munkákban. Bár teste sosem volt túl erős, az aurája hamar felébredt, és mindig is jó tehetsége volt a lövészethez.
- A kiképzése jól haladt, ugyanakkor hovatartozása miatt rengeteg rosszindulat áldozata lett. A napjai fárasztóak, és néha fájdalmasak is voltak. A záróvizsga elvégzése után azért jelentkezett Shade-be, mert reméli, ott nem amiatt ítélik meg, hogy mi, hanem hogy ki. Kéri az igazgatónénit, hogy könyörüljön meg szegény lelkén.
(Íme, klisé drámai előélet, ha már Crim-é félre lett sodorva. =D)
Crimson Fall- Hozzászólások : 25
Regisztrált : 2016. Oct. 07.
Karakterlap
Hovatartozás: Shade Akadémia
Valuta: 75 Lien
Pontok:
Re: Crimson Fall
Üdv, Crim
Hát, az igazgatónéni megkönyörül rajta, attól nem kell félni. Pár kiegészítő gondolat: a fény sose fog akkorát ütni, mint egy nyíl, mert hát nem anyagi, de a becsapódás, és ahogy áthatol a testen, az ugye fájhat, meg később égési sérüléseket is okozhat. Szívesebben nézném, ha az a 2 másodperc felugrana 5-re, már csak azért is, mert célozni is baromi sokáig tart (pontosan), eltarthat 5-10 vagy több másodpercig, főleg, hogy ugye még kezdő karakterről beszélünk. Kezdő kristálybeépítéssel viszont 3 perces felkészülési idővel se lőjön akkorát, mint egy droid ágyú. Ezt vegyük le valahogy.
A fémkesztyűről annyit, hogy jobban járna a lányka, ha fém alkarvédője lenne, ugyanis a húr oda rúg vissza, a kesztyűk csupán a kihúzáshoz és vesszőeresztéshez jó kiegészítők. Bocsi ha kukacoskodtam, de íjászkodtam és muszáj fitoktatni a tudásom. Összességében viszont: elfogadom! Nyiss neki témát, és vezesd útján őt, meg a fejlődését is. ^^
Hát, az igazgatónéni megkönyörül rajta, attól nem kell félni. Pár kiegészítő gondolat: a fény sose fog akkorát ütni, mint egy nyíl, mert hát nem anyagi, de a becsapódás, és ahogy áthatol a testen, az ugye fájhat, meg később égési sérüléseket is okozhat. Szívesebben nézném, ha az a 2 másodperc felugrana 5-re, már csak azért is, mert célozni is baromi sokáig tart (pontosan), eltarthat 5-10 vagy több másodpercig, főleg, hogy ugye még kezdő karakterről beszélünk. Kezdő kristálybeépítéssel viszont 3 perces felkészülési idővel se lőjön akkorát, mint egy droid ágyú. Ezt vegyük le valahogy.
A fémkesztyűről annyit, hogy jobban járna a lányka, ha fém alkarvédője lenne, ugyanis a húr oda rúg vissza, a kesztyűk csupán a kihúzáshoz és vesszőeresztéshez jó kiegészítők. Bocsi ha kukacoskodtam, de íjászkodtam és muszáj fitoktatni a tudásom. Összességében viszont: elfogadom! Nyiss neki témát, és vezesd útján őt, meg a fejlődését is. ^^
Re: Crimson Fall
Bár pénzem az még nagyjából semmi sincs, de a szükséges szintet elértem, szóval bepályáznék pár fejlesztést... Hogy majd megvehessem őket.... Egyszer....
Első fegyver fejlesztés
Név: "Impact" - Project: Zero Gravity
Fegyverképesség: Lényegében egy-egy további gravitációs Porkristállyal bővülnek a csizmák, amelyek a talprészben vonzást válthatnak ki az épp érintett felületen,
A vonzás ereje befolyásolható, le is "tapaszthatja" a használót a helyére, vagy megfelelő futási sebességgel kombinálva például lehetővé teszi a falakon való rohanást.
Ugyanakkor ezek a kristályok is túlhevülnek egy idő után, tehát megállás nélküli használatuk nem lehetséges.
Első adottság fejlesztés
Leírás: Crimson immáron képessé válik mozdulatlan tárgyaknak/objektumoknak irányvektort szabni. Az interakciónak mindenképp kézráérintéssel kell kezdődnie, és különböző szabályai vannak: minél nehezebb egy objektum, annál több időbe telik azt egy megadott pályára mozdítania (1 kg/1mp jelenlegi aránnyal), valamint a súly növekedésével arányosan csökken a megadható pálya összetettsége (pl.: egy gombostűt első érintésre "kilőhet" egy szobában úgy, hogy az 6 kanyart tegyen,; ám egy tömör fémláda csak egyenes vonalra mozdítható).
A mozgási pálya csak olyan térre szabható ki, amelyet Crimson a saját szemeivel lát, ez a pálya ugyanakkor félbeszakadhat egy megfelelő súlyú akadálynál (a korábban említett fémláda arrébb sodorhat egy asztalt, de a gombostű csak beleállna a felületébe, hiába lennének további kanyarok a kiszabott útján).
Az objektumok sebessége minden esetben állandó az elindítást követően, amely jelenleg 40 km/h.
Élőlényeken nem alkalmazható.
Első fegyver fejlesztés
Név: "Impact" - Project: Zero Gravity
Fegyverképesség: Lényegében egy-egy további gravitációs Porkristállyal bővülnek a csizmák, amelyek a talprészben vonzást válthatnak ki az épp érintett felületen,
A vonzás ereje befolyásolható, le is "tapaszthatja" a használót a helyére, vagy megfelelő futási sebességgel kombinálva például lehetővé teszi a falakon való rohanást.
Ugyanakkor ezek a kristályok is túlhevülnek egy idő után, tehát megállás nélküli használatuk nem lehetséges.
Első adottság fejlesztés
Leírás: Crimson immáron képessé válik mozdulatlan tárgyaknak/objektumoknak irányvektort szabni. Az interakciónak mindenképp kézráérintéssel kell kezdődnie, és különböző szabályai vannak: minél nehezebb egy objektum, annál több időbe telik azt egy megadott pályára mozdítania (1 kg/1mp jelenlegi aránnyal), valamint a súly növekedésével arányosan csökken a megadható pálya összetettsége (pl.: egy gombostűt első érintésre "kilőhet" egy szobában úgy, hogy az 6 kanyart tegyen,; ám egy tömör fémláda csak egyenes vonalra mozdítható).
A mozgási pálya csak olyan térre szabható ki, amelyet Crimson a saját szemeivel lát, ez a pálya ugyanakkor félbeszakadhat egy megfelelő súlyú akadálynál (a korábban említett fémláda arrébb sodorhat egy asztalt, de a gombostű csak beleállna a felületébe, hiába lennének további kanyarok a kiszabott útján).
Az objektumok sebessége minden esetben állandó az elindítást követően, amely jelenleg 40 km/h.
Élőlényeken nem alkalmazható.
Crimson Fall- Hozzászólások : 25
Regisztrált : 2016. Oct. 07.
Karakterlap
Hovatartozás: Shade Akadémia
Valuta: 75 Lien
Pontok:
Re: Crimson Fall
Ha eddig bírtál várni, tudnál még tovább, nemde? De nem vagyok ilyen gonosz, hihi ~~
A képességek elfogadhatóak amúgy, látszik, hogy az adottság robbanásszerűen fejlődik, de ez elfogadható, elvégre ez elég kényes képesség, ami nagy mérföldköveket tesz meg. A fegyverfejlesztés is megfelelő. Amint lesz pénzed, irány horány
A képességek elfogadhatóak amúgy, látszik, hogy az adottság robbanásszerűen fejlődik, de ez elfogadható, elvégre ez elég kényes képesség, ami nagy mérföldköveket tesz meg. A fegyverfejlesztés is megfelelő. Amint lesz pénzed, irány horány
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|