Indigo Kiefer
1 / 1 oldal • Megosztás
Indigo Kiefer
Karakteradatok
Név: Indigo Kiefer
Életkor: 18
Faj: Ember
Nem: Férfi
Foglalkozás: Tanuló
Kaszt: Vadásztanonc – Shade Akadémia
Tulajdonságok
Megjelenés: Korával arányos testmagassággal, szálkás alkattal rendelkezik. Egészséges bőrszín jellemzi, noha a sivatagi körülmények között eltöltött időnek köszönhetően némi barnás árnyalat látható rajta. Kissé hosszúkás, formás arcú, finom vonású férfiú. Mandulavágású szemei tompa acélkékek. Tekintete szintúgy jóindulatról, ám szomorúságról is árulkodik. Vállig érő, rendezett, noha durvább tincsekben végződő drapp haja néhol szemébe lóg. Hátán egy harminc centiméter hosszúságú, grimm ejtette vágásnyom húzódik, ami némileg akadályozza a mozgásban.
Ruhatára alkalomfüggően változik, de színskálájában a kék nagy helyet kap. Értékrendjére nagy befolyással van, mely az általa kergetett álomképek, lehetőségek elérhetetlen távolságát juttatják a fiú eszébe. Kültéri gyakorlatok alkalmával éppen aktuális, de kényelmes ruházata mellett barna, csuklyával ellátott köpönyeget hord, ami a szélsőséges időjárási viszontagságoktól védi. Nadrágjához mindig övet hord, amire oldalkapcsos tarsolyt fűz – kettőbe hajtható fegyverét ebben tárolja.
Személyiség: Az új ötletek és lehetőségek felé nyitott Indigo inkább előre néz, semmint hátra. A külvilág számára vidám, szabadszellemű, bolondos személyiség. Cserfességével nem nehezen hízelgi be magát mások – különösen a nők – szívébe. Bár könnyen teremt kapcsolatokat, ezek jobbára felszínesek. A férfiú számára az „igaz barát” ismeretlen fogalom, így az örök mosolygó természete ellenére gyakran magányosnak érzi magát. Könnyű kapcsolattartás ellenére általában ő az, aki meghallgatja mások – főként jelentéktelen ismerősök – problémáját. Ehhez képest régi, kedves társait hajlamos elhanyagolni.
Segíteni vágyó személyiség, mindaddig, amíg nem kell komoly felelősséget vállalnia bizonyos tettéért vagy élőlényért. Ahhoz nem tartja elég erősnek magát, hogy megvédhessen valamit vagy valakit. Ebből kifolyólag a maszk mögé rejtett önbizalomhiánya okából, eme tényt illetően, meg van győződve saját álláspontjának igazáról. Kifejezetten szerény, a legtöbb benne rejlő pozitívumról még sejteni sem sejt. Hogyha meglepik vagy zavarba hozzák, szokatlan agresszióval próbálja érzéseit véka alá rejteni. Könnyen kivágja magát kifogásaival a stresszes helyzetből, ám ha sarokba szorítják, hagyja, hogy emóciói befolyásolják a józan ítélőképességét. Értéktelennek, nélkülözhetőnek érzi saját lényét, megkérdőjelezvén létének értelmét. Míg a harcra jellemző komoly, életbevágó szituációkban képes rendíthetetlenül a veszély szemébe nézni, a szociális élete felől nézve a fiú egy nagyon gyáva alak.
Erősségek (ha van):
+ Távolsági harcra specializálódott, melyhez jó időzítés és célzás társul
+ Csapatmunkához elengedhetetlen alkalmazkodóképesség
+ Könyörületesség, kellő empátia
+ Kritikus helyzetekben való személyeskedés háttérbe szorítása
Gyengeségek (ha van):
- Kishitűség, jókora önbizalomhiány
- Felelősségvállalás hiánya, kockáztatást igénylő helyzetekben való habozás
- A hátán lévő sebhely némileg akadályozza mozgásában (ennek oka, hogy hajításait non-domináns kezével kell kiviteleznie)
- Közelharc tekintetében igen kevés technikában jártas
Készségek
Aura és adottság:
Aura: Alapjáraton égkék auráját pillanatnyi érzelmi állapota teszi világosabbá vagy sötétebbé.
Adottság: Az aurája idegméreg (vagy drog) természetével bír. Amint az kontaktust létesít, a célpont idegrendszerébe jutva, képessé válik felgyorsítani vagy lelassítani azt. Saját aurájának a természete miatt a használó puszta érintéssel képes bevonni vele általa választott tárgyakat, így adottságát közvetítő eszköz segítségével is kamatoztathatja. Az idegméreg mellékhatásai gyorsítás esetében kifejezetten húzósak:
- Kétszeres gyorsítást (tízperces hatóidő) követően a célpont alig tud futni.
- Háromszoros gyorsítás (ötperces hatóidő) után öt alig tud járni.
- Négyszeres gyorsítás (kétperces) esetén az illető pedig elalszik, azonban az adottság csiszolatlansága miatt a használó még nem képes a kivitelezésére.
Folytonos használata elszívja az alkalmazó auráját, mely jelentős gyengüléssel jár. Amennyiben az idegmérget magán alkalmazza, az mind testileg, mind szellemileg kimeríti. Ennek, valamint az utóbbiaknak köszönhetően a fiú egy küzdelem folyamán, első szinten kétszer használhatja. Továbbá minden egyes aurahasználatra tett pontot követően nő, a használó egyszerre hány emberen alkalmazhatja adottságát, s ez mennyire fárasztja le.
Fegyver
Név: Vajra
Első forma: A fegyver első alakja egy nagyjából fél méter hosszúságú, két részbe hajtható bumeráng. Alapszíne mélykék, melyet ezüstös barázdák, vízi liliomra emlékeztető mintázatok szegélyeznek. A fegyver maga nem lap vékonyságú, félig kerekített, ami elősegíti az élesebb ívek megtételét. A fogórészét leszámítva minden oldala kellőképpen ki van élezve.
Fegyverképesség: A bumeráng az első találatot követően egy referencia pontot kódol magába. Az eltárolt „koordinátát” megőrizve, a következő elhajítás alkalmával a dobófegyver azt a pontot fogja követni, ahol találatot ért. A referencia pont törlődik, amennyiben használója auráját használva befolyást gyakorol a fegyver követőrendszerére.
Pontelosztás
Közelharci jártasság: 3
Távharci jártasság: 15
Intelligencia: 10
Aura ismeret: 1
Pénzmozgás
Név: Indigo Kiefer
Életkor: 18
Faj: Ember
Nem: Férfi
Foglalkozás: Tanuló
Kaszt: Vadásztanonc – Shade Akadémia
Tulajdonságok
Megjelenés: Korával arányos testmagassággal, szálkás alkattal rendelkezik. Egészséges bőrszín jellemzi, noha a sivatagi körülmények között eltöltött időnek köszönhetően némi barnás árnyalat látható rajta. Kissé hosszúkás, formás arcú, finom vonású férfiú. Mandulavágású szemei tompa acélkékek. Tekintete szintúgy jóindulatról, ám szomorúságról is árulkodik. Vállig érő, rendezett, noha durvább tincsekben végződő drapp haja néhol szemébe lóg. Hátán egy harminc centiméter hosszúságú, grimm ejtette vágásnyom húzódik, ami némileg akadályozza a mozgásban.
Ruhatára alkalomfüggően változik, de színskálájában a kék nagy helyet kap. Értékrendjére nagy befolyással van, mely az általa kergetett álomképek, lehetőségek elérhetetlen távolságát juttatják a fiú eszébe. Kültéri gyakorlatok alkalmával éppen aktuális, de kényelmes ruházata mellett barna, csuklyával ellátott köpönyeget hord, ami a szélsőséges időjárási viszontagságoktól védi. Nadrágjához mindig övet hord, amire oldalkapcsos tarsolyt fűz – kettőbe hajtható fegyverét ebben tárolja.
Személyiség: Az új ötletek és lehetőségek felé nyitott Indigo inkább előre néz, semmint hátra. A külvilág számára vidám, szabadszellemű, bolondos személyiség. Cserfességével nem nehezen hízelgi be magát mások – különösen a nők – szívébe. Bár könnyen teremt kapcsolatokat, ezek jobbára felszínesek. A férfiú számára az „igaz barát” ismeretlen fogalom, így az örök mosolygó természete ellenére gyakran magányosnak érzi magát. Könnyű kapcsolattartás ellenére általában ő az, aki meghallgatja mások – főként jelentéktelen ismerősök – problémáját. Ehhez képest régi, kedves társait hajlamos elhanyagolni.
Segíteni vágyó személyiség, mindaddig, amíg nem kell komoly felelősséget vállalnia bizonyos tettéért vagy élőlényért. Ahhoz nem tartja elég erősnek magát, hogy megvédhessen valamit vagy valakit. Ebből kifolyólag a maszk mögé rejtett önbizalomhiánya okából, eme tényt illetően, meg van győződve saját álláspontjának igazáról. Kifejezetten szerény, a legtöbb benne rejlő pozitívumról még sejteni sem sejt. Hogyha meglepik vagy zavarba hozzák, szokatlan agresszióval próbálja érzéseit véka alá rejteni. Könnyen kivágja magát kifogásaival a stresszes helyzetből, ám ha sarokba szorítják, hagyja, hogy emóciói befolyásolják a józan ítélőképességét. Értéktelennek, nélkülözhetőnek érzi saját lényét, megkérdőjelezvén létének értelmét. Míg a harcra jellemző komoly, életbevágó szituációkban képes rendíthetetlenül a veszély szemébe nézni, a szociális élete felől nézve a fiú egy nagyon gyáva alak.
Erősségek (ha van):
+ Távolsági harcra specializálódott, melyhez jó időzítés és célzás társul
+ Csapatmunkához elengedhetetlen alkalmazkodóképesség
+ Könyörületesség, kellő empátia
+ Kritikus helyzetekben való személyeskedés háttérbe szorítása
Gyengeségek (ha van):
- Kishitűség, jókora önbizalomhiány
- Felelősségvállalás hiánya, kockáztatást igénylő helyzetekben való habozás
- A hátán lévő sebhely némileg akadályozza mozgásában (ennek oka, hogy hajításait non-domináns kezével kell kiviteleznie)
- Közelharc tekintetében igen kevés technikában jártas
Készségek
Aura és adottság:
Aura: Alapjáraton égkék auráját pillanatnyi érzelmi állapota teszi világosabbá vagy sötétebbé.
Adottság: Az aurája idegméreg (vagy drog) természetével bír. Amint az kontaktust létesít, a célpont idegrendszerébe jutva, képessé válik felgyorsítani vagy lelassítani azt. Saját aurájának a természete miatt a használó puszta érintéssel képes bevonni vele általa választott tárgyakat, így adottságát közvetítő eszköz segítségével is kamatoztathatja. Az idegméreg mellékhatásai gyorsítás esetében kifejezetten húzósak:
- Kétszeres gyorsítást (tízperces hatóidő) követően a célpont alig tud futni.
- Háromszoros gyorsítás (ötperces hatóidő) után öt alig tud járni.
- Négyszeres gyorsítás (kétperces) esetén az illető pedig elalszik, azonban az adottság csiszolatlansága miatt a használó még nem képes a kivitelezésére.
Folytonos használata elszívja az alkalmazó auráját, mely jelentős gyengüléssel jár. Amennyiben az idegmérget magán alkalmazza, az mind testileg, mind szellemileg kimeríti. Ennek, valamint az utóbbiaknak köszönhetően a fiú egy küzdelem folyamán, első szinten kétszer használhatja. Továbbá minden egyes aurahasználatra tett pontot követően nő, a használó egyszerre hány emberen alkalmazhatja adottságát, s ez mennyire fárasztja le.
Fegyver
Név: Vajra
Első forma: A fegyver első alakja egy nagyjából fél méter hosszúságú, két részbe hajtható bumeráng. Alapszíne mélykék, melyet ezüstös barázdák, vízi liliomra emlékeztető mintázatok szegélyeznek. A fegyver maga nem lap vékonyságú, félig kerekített, ami elősegíti az élesebb ívek megtételét. A fogórészét leszámítva minden oldala kellőképpen ki van élezve.
Fegyverképesség: A bumeráng az első találatot követően egy referencia pontot kódol magába. Az eltárolt „koordinátát” megőrizve, a következő elhajítás alkalmával a dobófegyver azt a pontot fogja követni, ahol találatot ért. A referencia pont törlődik, amennyiben használója auráját használva befolyást gyakorol a fegyver követőrendszerére.
Pontelosztás
Közelharci jártasság: 3
Távharci jártasság: 15
Intelligencia: 10
Aura ismeret: 1
- Kapott:
- Előtörténet - 24
Pénzmozgás
- Bevétel:
- Előtörténet - 1000 L
- Kiadás:
Indigo Kiefer- Hozzászólások : 16
Regisztrált : 2016. Oct. 22.
Karakterlap
Hovatartozás: Shade Akadémia
Valuta: 75 Lien
Pontok:
Re: Indigo Kiefer
Jártasságok, kiegészítő tárgyak
Jártasságok
Tárgyak:
Jártasságok
- Hétköznapok:
- Úszás: 2. szint
Vadonismeret: 3. szint
Nyomolvasás: 2. szint
- Gyógyítás:
- Anatómiai és élettani ismeretek: 1. szint
Elsősegélynyújtás és sebkötözés: 1. szint
Gyógynövény és méregismeret: 2. szint
- Szakmák:
- Állatidomítás (oroszlán): 3. szint
- Alvilági jártasságok:
- -
- Tudományok:
- Emberismeret: 2. szint
Zeneművészet (zongora): 2. szint
Tárgyak:
Indigo Kiefer- Hozzászólások : 16
Regisztrált : 2016. Oct. 22.
Karakterlap
Hovatartozás: Shade Akadémia
Valuta: 75 Lien
Pontok:
Re: Indigo Kiefer
Játékok, naplóbejegyzések
Küldetések
02. Napsugár [aktív]
Küzdőterek
-
Ismerkedős játékok
01. Első nap [RT] [befejezett]
Naplóbejegyzések
0?. Jobbról balra
Küldetések
02. Napsugár [aktív]
Küzdőterek
-
Ismerkedős játékok
01. Első nap [RT] [befejezett]
Naplóbejegyzések
0?. Jobbról balra
Indigo Kiefer- Hozzászólások : 16
Regisztrált : 2016. Oct. 22.
Karakterlap
Hovatartozás: Shade Akadémia
Valuta: 75 Lien
Pontok:
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.