Sphene Alder
1 / 1 oldal • Megosztás
Sphene Alder
Karakteradatok
Név: Sphene Alder
Életkor: 17
Faj: faunus
Nem: nő
Foglalkozás: Vadásztanonc
Kaszt: Hajadon
Csapat: SCLT - Scarlet - Sphene-Crimson-Lake-Teal
Tulajdonságok
Megjelenés: 180 cm magas, karcsú, izmos lány, hangsúlyos női adottságokkal és hosszú lábakkal megáldva. Szép, ovális arcának ékkövei zöld szemei, orra és szája pedig kecses kiegészítést ad hozzájuk. Hosszú, rendezetlen haja a barna és rózsaszín keveréke, akárcsak fülei és lompos farka. Járása rugalmas, és határozott, tartása egyenes, büszke. Bár kicsi kora óta él Vacuo területén, a meleget nem bírja jól, ezért barna bőr ruhái is igen aprók, láttatni engedik női bájait. Nyakán, mellein, karjain, csípőjén páncélt hord, melyet tökéletesen egészít ki fémekkel borított csizmája. Hosszú, arany borítású harci botját mindig magánál tartja.
Személyiség: Általában nyugodt, megfontolt teremtés, de persze ez nem mindig volt így. Régebben nehezen birkózott meg a szerepléssel, de diák évei során szerzett vezetői tapasztalatainak köszönhetően ezt a problémát már leküzdötte, bár híres emberek (főleg vadászok) jelenlétében sokszor még most is zavarban érzi magát. Alapvetően nyitott az újdonságokra és az új emberekre, pozitívan áll a dolgokhoz, de teljes bizalmát nehéz elnyerni. Nagyon jól viseli a verbális zaklatást és a rémes vicceket – ez is egy olyan tulajdonság, melyet a harci iskolában szedett magára. Tiszteli az időseket, tanárokat és társait is, és nehezen viseli, ha valaki tiszteletlenül viselkedik másokkal. Csapatvezetőként megállja a helyét, de mindig figyelembe veszi társainak véleményét is. Az igazság önjelölt bajnoka, aki kiáll a gyengébbek mellett, és nem tűri az ebből adódó konfliktusokat. Sokáig komplexusai voltak, amiért nem sikerült kifejlesztenie az adottságát, de ezt sosem mutatta ki, és mostanra már büszkén viseli hajadon erejét, amit azonban biztonsági okokból adottságnak álcáz. Csak egyetlen emberrel osztotta meg eddig a titkát, az pedig ősrégi partnere, Lake Frost.
Erősségek: Sivatagi harci technikák és helyzetek felmérése, érzékelés (faunus vére miatt), jó reflexek.
Gyengeségek: Mindenkihez pozitívan áll hozzá, így nehezebben ismeri fel a rossz szándékú embereket. Mindig kifogásokat keres nekik, hogy miért lettek olyanok, amilyenek, pedig lehetséges, hogy valaki csak szimplán gonosz.
Mágia és felszerelés
Mágia habitusa: Eleinte alapvetően közelharci képességeinek kiterjesztésére használja mágiáját. Nagyon offenzíven kombinálja a botharcot a villámokkal és a széllöketekkel, de alapvetően az elektromosság használata a meghatározó. Aura használata kifinomult, hiszen nagyon sokáig kellett adottság nélkül harcolnia; regenerációja gyors, és hatékony, képes pusztán aurája erejével támadásokra, valamint ez adja számára ez elsőszámú defenzívát is.
Kezdő mágia elempáros: Ősz – szél, villám
Fegyver: Indra
A harci bot egyetlen különlegessége, hogy vékony arany bevonata van, belsejében pedig rézötvözet. Ez a súlyát ugyan erősen növeli, de vezetőképessége is kiemelkedővé válik, ezzel növelve Sphene közelharci hatékonyságát.
Felszerelés: Scroll
Jártasságok:
Járművezetés (földi jármű): A jártasság a földi járművek ismeretét, azok irányítását, minimális karbantartását foglalja magába. Egyes szintű sofőrök alatt a friss jogosítvánnyal rendelkezők képességiet értjük, akik ugyan a közúti szabályokat ismerik, a járművet is képesek irányítani, de nincs tapasztalatuk a vezetésben, ezért bizonyos helyzeteket rosszul mérnek fel, vagy lassan ragálnak rájuk. Maximum szinten a járművezető előtt már nincsenek ilyen akadályok, rutinja még összetett problémák leküzdését is lehetővé teszi. Jártasságszinttől függgően eleinte karbantartás, majd maximum szinten a járműszerelés is a jártasság részét képezi.
Szint: 1 (Kezdő)
Úszás: Ezen jártasság birtokában a karakter képessé válik az úszásra. Kis szinten a vízen aló fennmaradást, egy lélegzetvételnyi merülést értjük alatta, mesteri szinten pedig már erős sodrásu folyamok vízében is képes lesz fentmaradni, sőt egy emebertársát is magával vinni. Mester szinten a vízi életmentési technikák ismeretét is tartalmazza.
Szint: 1 (Kezdő)
Vadonismeret: A képesség birtokában a karakter eligazodik bármilyen természetes élőhelyen, átfogóan ismeri az ott fellelhető állat és növényvilágot, a legjellemzőbb mérgező -és gyógynövéneket, és az adott környezetben túlélési ismereteket is tartalmaz. Első szinten egy darab terület ismeretét tartalmazza, magasabb szinteken ezek kibővülnek más területekre is. A következő területek választhatók: Erdő, dzsungel, mocsár, sivatag, füves mező, sark - és hegyvidék. Az első szintű jártasság a karakter származási helyének ismeretét jelenti. A jártasság magában foglalja azt a tájékozódási ismeretet, ami ahhoz szükséges, hogy az apró részleteket megfigyelve vagy bizonyos utasításokat követve képes legyen eljutni célállomásához. Magasabb szinten vakon, és sötét barlangrendszerekben is képes tájékozódni, mert egy amolyan belső iránytű alakul ki benne. A vadászok kiképzésének ez szerves részét képezi, ezért ők kedvezményesen juthatnak hozzá a jártassághoz.
Szint: 2 (Gyakorló) - sivatag, füves puszta
Főzés: A jártasság az ételek elkészítési módjának ismeretét tartalmazza. Kezdő szinten egyszerű, átlagos ételek elkészítését jelenti, magasabb szitneken azonban már művészi szépségű, ínycsiklandozó fogásokat is el tud készíteni, melyeknek pontosan ismeri tápértékét is. Haladó szinten már "a semmiből" is képes valamilyen finom falatot összedobni, ami erősen növelheti a csapatmorált.
Szint: 2 (Gyakorló)
Anatómiai és élettani ismeretek: A jártasság a test felépítésének és működésének alapvető ismeretét jelenti. Fontos alapja az elsősegélynyújtásnak, de a betegségek, mérgek felismerésében és az orvgyilkossági készségekben is nagy szerepet játszik.
Szint: 1 (Kezdő)
Elsősegélynyújtás és sebkötözés: A jártasság birtokában kezdő szinten karakter képes felismerni a sérülések típusát és veszélyét, a megfelelő eszközök birtokában elsősegélyt nyújtani sebesült társának, bizonyos esetekben önmagának is. A szakszerű elsősegély meggátolja a szövődmények kialakulását, elősegíti a regenerációt, meggyorsítja a gyógyulási folyamatot.
Szint: 1 (Kezdő)
Gyógynövény és méreg ismeret: A jártasság ismeretében a karakter képes lesz felismerni a mérgező és gyógynövényeket és ezek hatásait egy személyen, valamint azt is tudja, hogy hol lehet ezeket a növényeket fellelni. Mérgek esetében nem csak a természetes eredetű, de a mesterséges, vegyi eredetű mérgeket is ismeri, és amennyiben létezik rájuk ellenméreg, vagy valami, ami hatástalanítja azokat, akkor azt is. Az ismeret nem tartalmazza a gyógyszerek és mérgek elkészítésének ismeretét, de a karakter képes belőlük egyszerű teát, levest főzni. Kezdőként a legismertebb növények és mérgek ismeretét rejti, meseterként már a ritkább, kevésbé elérhető típusokat is felismeri.
Szint: 1 (Kezdő)
Földrajzi ismeretek: Egy komplex jártasság, mely három különböző ismeretet foglal magába. Először is a geográfiát, mely jártasság birtokában a karakter ismeri a világon fellelhető kőzeteket, azok előfordulási helyét, felhasználási módját. Kezdőként pontosan tudja, milyen kőzetek találhatók környezetében, ismeri a közeli domborzatot. Magasabb szinten területileg kiterjedtebb az ismerete, és már az éghajlat és időjárás következményeit is ismeri, ezáltal akár földcsuszamlásokat is megjósolva. A jártasság a továbbá a térképolvasást, és készítést is magába foglalja. Kezdőként kisebb térképeket tud készíteni olyan helyekről, amiket madártávlatból látott, bejárta, vagy háromszögeléssel kimérte azt. Magasabb szinten az arányok, és hosszméretek ismeretének köszönhetően pontosan ki tudja mérni a távolságokat lépéseivel, testméreteinek használatával is. A csillagok ismeretének birtokában a karakter iránytű és térkép nélkül is képes meghatározni a helyzetét, ha feltekint az éjszakai égboltra. Kezdő szinten a felhőtlen égbolt alapján már el tud tájékozódni, de mesterként elég mindössze néhány csillagot, esetleg a holdállást megpillantania, hogy meghatározza helyzetét. A Vadászok kiképzésének részét képezi a vadonjárás és tájékozódás minden körülmény között, ezért ők kedvezményesen vásárolhatják meg.
Szint: 1 (Kezdő)
Informatika: Az informatika a távközlési, kommunikációs, és biztonsági rendszerek ismeretét és használatát foglalja magában. Kezdő szinten a karakter képes saját eszközeit, programjait személyre szabni, mesterként azonban már más eszközök szoftvereit is fel tudja törni, vagy saját maga által kreált vírussal megfertőzni.
Szint: 2 (Gyakorló)
Pontok elosztása:
Közelharci jártasság: 15 (7+8 fegyverre)
Mágiahasználat: 10
Intelligencia: 12
Speciális pont/Mágiaismeret: 1
_______________________________
Összesített pontszám: 37+1
Szint: 2.
Név: Sphene Alder
Életkor: 17
Faj: faunus
Nem: nő
Foglalkozás: Vadásztanonc
Kaszt: Hajadon
Csapat: SCLT - Scarlet - Sphene-Crimson-Lake-Teal
Tulajdonságok
Megjelenés: 180 cm magas, karcsú, izmos lány, hangsúlyos női adottságokkal és hosszú lábakkal megáldva. Szép, ovális arcának ékkövei zöld szemei, orra és szája pedig kecses kiegészítést ad hozzájuk. Hosszú, rendezetlen haja a barna és rózsaszín keveréke, akárcsak fülei és lompos farka. Járása rugalmas, és határozott, tartása egyenes, büszke. Bár kicsi kora óta él Vacuo területén, a meleget nem bírja jól, ezért barna bőr ruhái is igen aprók, láttatni engedik női bájait. Nyakán, mellein, karjain, csípőjén páncélt hord, melyet tökéletesen egészít ki fémekkel borított csizmája. Hosszú, arany borítású harci botját mindig magánál tartja.
- Spoiler:
Személyiség: Általában nyugodt, megfontolt teremtés, de persze ez nem mindig volt így. Régebben nehezen birkózott meg a szerepléssel, de diák évei során szerzett vezetői tapasztalatainak köszönhetően ezt a problémát már leküzdötte, bár híres emberek (főleg vadászok) jelenlétében sokszor még most is zavarban érzi magát. Alapvetően nyitott az újdonságokra és az új emberekre, pozitívan áll a dolgokhoz, de teljes bizalmát nehéz elnyerni. Nagyon jól viseli a verbális zaklatást és a rémes vicceket – ez is egy olyan tulajdonság, melyet a harci iskolában szedett magára. Tiszteli az időseket, tanárokat és társait is, és nehezen viseli, ha valaki tiszteletlenül viselkedik másokkal. Csapatvezetőként megállja a helyét, de mindig figyelembe veszi társainak véleményét is. Az igazság önjelölt bajnoka, aki kiáll a gyengébbek mellett, és nem tűri az ebből adódó konfliktusokat. Sokáig komplexusai voltak, amiért nem sikerült kifejlesztenie az adottságát, de ezt sosem mutatta ki, és mostanra már büszkén viseli hajadon erejét, amit azonban biztonsági okokból adottságnak álcáz. Csak egyetlen emberrel osztotta meg eddig a titkát, az pedig ősrégi partnere, Lake Frost.
Erősségek: Sivatagi harci technikák és helyzetek felmérése, érzékelés (faunus vére miatt), jó reflexek.
Gyengeségek: Mindenkihez pozitívan áll hozzá, így nehezebben ismeri fel a rossz szándékú embereket. Mindig kifogásokat keres nekik, hogy miért lettek olyanok, amilyenek, pedig lehetséges, hogy valaki csak szimplán gonosz.
Mágia és felszerelés
Mágia habitusa: Eleinte alapvetően közelharci képességeinek kiterjesztésére használja mágiáját. Nagyon offenzíven kombinálja a botharcot a villámokkal és a széllöketekkel, de alapvetően az elektromosság használata a meghatározó. Aura használata kifinomult, hiszen nagyon sokáig kellett adottság nélkül harcolnia; regenerációja gyors, és hatékony, képes pusztán aurája erejével támadásokra, valamint ez adja számára ez elsőszámú defenzívát is.
Kezdő mágia elempáros: Ősz – szél, villám
Fegyver: Indra
A harci bot egyetlen különlegessége, hogy vékony arany bevonata van, belsejében pedig rézötvözet. Ez a súlyát ugyan erősen növeli, de vezetőképessége is kiemelkedővé válik, ezzel növelve Sphene közelharci hatékonyságát.
Felszerelés: Scroll
Jártasságok:
Járművezetés (földi jármű): A jártasság a földi járművek ismeretét, azok irányítását, minimális karbantartását foglalja magába. Egyes szintű sofőrök alatt a friss jogosítvánnyal rendelkezők képességiet értjük, akik ugyan a közúti szabályokat ismerik, a járművet is képesek irányítani, de nincs tapasztalatuk a vezetésben, ezért bizonyos helyzeteket rosszul mérnek fel, vagy lassan ragálnak rájuk. Maximum szinten a járművezető előtt már nincsenek ilyen akadályok, rutinja még összetett problémák leküzdését is lehetővé teszi. Jártasságszinttől függgően eleinte karbantartás, majd maximum szinten a járműszerelés is a jártasság részét képezi.
Szint: 1 (Kezdő)
Úszás: Ezen jártasság birtokában a karakter képessé válik az úszásra. Kis szinten a vízen aló fennmaradást, egy lélegzetvételnyi merülést értjük alatta, mesteri szinten pedig már erős sodrásu folyamok vízében is képes lesz fentmaradni, sőt egy emebertársát is magával vinni. Mester szinten a vízi életmentési technikák ismeretét is tartalmazza.
Szint: 1 (Kezdő)
Vadonismeret: A képesség birtokában a karakter eligazodik bármilyen természetes élőhelyen, átfogóan ismeri az ott fellelhető állat és növényvilágot, a legjellemzőbb mérgező -és gyógynövéneket, és az adott környezetben túlélési ismereteket is tartalmaz. Első szinten egy darab terület ismeretét tartalmazza, magasabb szinteken ezek kibővülnek más területekre is. A következő területek választhatók: Erdő, dzsungel, mocsár, sivatag, füves mező, sark - és hegyvidék. Az első szintű jártasság a karakter származási helyének ismeretét jelenti. A jártasság magában foglalja azt a tájékozódási ismeretet, ami ahhoz szükséges, hogy az apró részleteket megfigyelve vagy bizonyos utasításokat követve képes legyen eljutni célállomásához. Magasabb szinten vakon, és sötét barlangrendszerekben is képes tájékozódni, mert egy amolyan belső iránytű alakul ki benne. A vadászok kiképzésének ez szerves részét képezi, ezért ők kedvezményesen juthatnak hozzá a jártassághoz.
Szint: 2 (Gyakorló) - sivatag, füves puszta
Főzés: A jártasság az ételek elkészítési módjának ismeretét tartalmazza. Kezdő szinten egyszerű, átlagos ételek elkészítését jelenti, magasabb szitneken azonban már művészi szépségű, ínycsiklandozó fogásokat is el tud készíteni, melyeknek pontosan ismeri tápértékét is. Haladó szinten már "a semmiből" is képes valamilyen finom falatot összedobni, ami erősen növelheti a csapatmorált.
Szint: 2 (Gyakorló)
Anatómiai és élettani ismeretek: A jártasság a test felépítésének és működésének alapvető ismeretét jelenti. Fontos alapja az elsősegélynyújtásnak, de a betegségek, mérgek felismerésében és az orvgyilkossági készségekben is nagy szerepet játszik.
Szint: 1 (Kezdő)
Elsősegélynyújtás és sebkötözés: A jártasság birtokában kezdő szinten karakter képes felismerni a sérülések típusát és veszélyét, a megfelelő eszközök birtokában elsősegélyt nyújtani sebesült társának, bizonyos esetekben önmagának is. A szakszerű elsősegély meggátolja a szövődmények kialakulását, elősegíti a regenerációt, meggyorsítja a gyógyulási folyamatot.
Szint: 1 (Kezdő)
Gyógynövény és méreg ismeret: A jártasság ismeretében a karakter képes lesz felismerni a mérgező és gyógynövényeket és ezek hatásait egy személyen, valamint azt is tudja, hogy hol lehet ezeket a növényeket fellelni. Mérgek esetében nem csak a természetes eredetű, de a mesterséges, vegyi eredetű mérgeket is ismeri, és amennyiben létezik rájuk ellenméreg, vagy valami, ami hatástalanítja azokat, akkor azt is. Az ismeret nem tartalmazza a gyógyszerek és mérgek elkészítésének ismeretét, de a karakter képes belőlük egyszerű teát, levest főzni. Kezdőként a legismertebb növények és mérgek ismeretét rejti, meseterként már a ritkább, kevésbé elérhető típusokat is felismeri.
Szint: 1 (Kezdő)
Földrajzi ismeretek: Egy komplex jártasság, mely három különböző ismeretet foglal magába. Először is a geográfiát, mely jártasság birtokában a karakter ismeri a világon fellelhető kőzeteket, azok előfordulási helyét, felhasználási módját. Kezdőként pontosan tudja, milyen kőzetek találhatók környezetében, ismeri a közeli domborzatot. Magasabb szinten területileg kiterjedtebb az ismerete, és már az éghajlat és időjárás következményeit is ismeri, ezáltal akár földcsuszamlásokat is megjósolva. A jártasság a továbbá a térképolvasást, és készítést is magába foglalja. Kezdőként kisebb térképeket tud készíteni olyan helyekről, amiket madártávlatból látott, bejárta, vagy háromszögeléssel kimérte azt. Magasabb szinten az arányok, és hosszméretek ismeretének köszönhetően pontosan ki tudja mérni a távolságokat lépéseivel, testméreteinek használatával is. A csillagok ismeretének birtokában a karakter iránytű és térkép nélkül is képes meghatározni a helyzetét, ha feltekint az éjszakai égboltra. Kezdő szinten a felhőtlen égbolt alapján már el tud tájékozódni, de mesterként elég mindössze néhány csillagot, esetleg a holdállást megpillantania, hogy meghatározza helyzetét. A Vadászok kiképzésének részét képezi a vadonjárás és tájékozódás minden körülmény között, ezért ők kedvezményesen vásárolhatják meg.
Szint: 1 (Kezdő)
Informatika: Az informatika a távközlési, kommunikációs, és biztonsági rendszerek ismeretét és használatát foglalja magában. Kezdő szinten a karakter képes saját eszközeit, programjait személyre szabni, mesterként azonban már más eszközök szoftvereit is fel tudja törni, vagy saját maga által kreált vírussal megfertőzni.
Szint: 2 (Gyakorló)
Pontok elosztása:
Közelharci jártasság: 15 (7+8 fegyverre)
Mágiahasználat: 10
Intelligencia: 12
Speciális pont/Mágiaismeret: 1
_______________________________
Összesített pontszám: 37+1
Szint: 2.
A hozzászólást Sphene Alder összesen 8 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Nov. 11, 2016 8:57 pm-kor.
Sphene Alder- Hozzászólások : 20
Regisztrált : 2016. Oct. 13.
Életkor : 31
Karakterlap
Hovatartozás: Shade Akadémia
Valuta: 300 lien
Pontok:
Re: Sphene Alder
Küldetések
A töklakók
Napló
1. bejegyzés: A záróvizsga - 5 pont
2. bejegyzés: Egy új kezdet - 5 pont
3. bejegyzés: A nyughatatlan táncoló dervisek – 1. rész - 4 pont
Pályázatok
NJK csapattárs pályázat - Lake Frost
NJK adatlapok
Lake Frost
Általános pontok jóváírása
1. alkalom
2. alkalom
3. alkalom
Pénzmozgás
Kezdőtőke: 1000 lien
1. vásárlás - 1000-700=300 lien
Jelenlegi vagyon: 300 lien
A töklakók
Napló
1. bejegyzés: A záróvizsga - 5 pont
2. bejegyzés: Egy új kezdet - 5 pont
3. bejegyzés: A nyughatatlan táncoló dervisek – 1. rész - 4 pont
Pályázatok
NJK csapattárs pályázat - Lake Frost
NJK adatlapok
Lake Frost
Általános pontok jóváírása
1. alkalom
2. alkalom
3. alkalom
Pénzmozgás
Kezdőtőke: 1000 lien
1. vásárlás - 1000-700=300 lien
Jelenlegi vagyon: 300 lien
Sphene Alder- Hozzászólások : 20
Regisztrált : 2016. Oct. 13.
Életkor : 31
Karakterlap
Hovatartozás: Shade Akadémia
Valuta: 300 lien
Pontok:
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.