Karaktersablon!
1 / 1 oldal • Megosztás
Karaktersablon!
Karakteradatok
Név: A karaktered neve. Fontos! A fórumon él a "Színes Nevek Szabálya", mely röviden azt taglalja, hogy valamely nyelven a névnek (vagy egy részének) színt kell jelentenie, vagy asszociálni lehessen rá. Nem kötelező, viszont hagyománytisztelő dolog, mivel egy háborús jelenség ellen kezdték el ezt a hagyományt. Ha bármikor segítség kéne, nyugodtan írj valamelyik Igazgatóra, aki szívesen segít névkeresésben.
Életkor: A karaktered életkora. Fontos! Amennyiben Vadásztanoncot kezdenél, ez nem haladhatja meg a 17/18 évet, nagyon kivételes esetben a 19-et. Ekkor kezdik meg a diákok első évüket egy Akadémián.
Faj: Lehet az alapvető ember, avagy faunusz (apróbb állati jegyekkel rendelkező ember, mint pl állati fül, farok). Még lehetséges faj a "Robot" is, ám mivel az élő attribútumokkal létrehozott gépek igen ritkák, és létezésükről se tudnak sokan, ezért engedélyköteles faj! Ezen kívül még a sorozattól eltérő módon, Grimm karakter is indítható, melynek leírását nem árt átolvasni >itt<
Nem: Ha a standard nemeknél maradunk, amit remélek, akkor: férfi vagy nő.
Foglalkozás: Tanuló amennyiben Vadásztanonc (vagy fiatalabb diák netán), a többi pedig, hát amilyen munkát talált magának. Kereskedő, katona, bérgyilkos, mérnök...
Kaszt: Bár alapvetően a foglalkozás vagy a faj nagyjából lefedi ezt a kérdést is, így is maradnak lyukak abban, ki micsoda, vagy hova sorolható be. Így hát ide még kérlek külön emeljétek ki a kasztotokat. A választható kasztok tehát: Vadásztanonc, Hajadon, Grimm, Polgár.
Kérlek titeket, hogy Vadásztanonc esetén azt is írjátok le, melyik iskolához tartoztok ^^
Tulajdonságok
Megjelenés: Attól, hogy van avatárod, még nem árt szemléltetni a karaktered pontos kinézetét. Haj, szem, magasság, súly, minden jöhet - ami még fontos, hogy faunusznál is írjuk le, mitől is néz ki faunusznak. Ha épp robot karakter lenne az alany, nos, hogy holl vannak a látható illesztések esetleg, vagy külsőben miben más, mint egy ember...
Külön megjegyzés: szürke szemű karaktere lehet annak, aki szeretné, de ezüst semmiképp, amíg nem adunk hátteret annak, hogy az ezüstszeműek miért is kivételesek. A staff azért örülne, hogyha a játékosok nagyja nem szürke szemmel rohangálna. Köszönjük!
Személyiség: Minél részletesebb jellemrajz a karakteredről, ha ez lehetséges. Legyen érzelmileg következetes! Ha a karakter múltjában történt valami tragikus, az valamilyen módon megváltoztatta - de nem feltétlen lesz mindenki pszichopata se, aki a vállát rángatja, ha gyilkol. Egyúttal az is célszerű lehet, hogy a személyiséget az "Adottsághoz" társítsuk kicsit, vagy épp fordítva. Ha faunusz karaktered van, nyugodtan rakj a jellemvonásai közé valami olyat, mely az adott állatot is jellemzi.
Erősségek (ha van): Nos, ez nyilvánvaló talán, mert mindenki szereti az erősségeit hangsúlyozni...
Gyengeségek (ha van): ... de lássuk be, hogy gyengesége néha még több is van az embernek (és a faunusznak is, haha). Legyünk reálisak
Készségek
Aura és adottság: Az aura a lelkünk kivetülése, mely életünk során segít minket, ha sikerül aktiválnunk azt; ez a vadásztanoncoknál alapkövetelmény, de előfordulhat természetesen, hogy egy szimpla polgár is bír vele. Egy ki és be kapcsolható passzív képesség, mely hasznunkra válhat abban, hogy míg ki nem merülünk ne kapjunk be (súlyos) sérüléseket, erősebben támadjunk, vagy észleljük a Grimmeket körüttünk. Az aura színes, és gyakran megjelenik, ha a karakter erősebben használja az adottságát - így kérem, erről is írjatok egy kicsit.
Az Adottság egy ennél már kicsit bonyolultabb dolog - egy olyan egyedi tálentum, mely az auránkból nyeri erejét. Tehát minél erősebbek vagyunk, annál tovább használható. Ez a legkülönfélébb képesség lehet - sebesség, polaritás, emberfeletti erő, amit csak el lehet képzelni. Persze nem árt, ha szabunk ennek is határt, tehát itt vannak a tiltólistás adottságok:
- Az elmére közvetlenül ható manipulációk; láttunk már ebből elég problémát, és sajnos ténylegesen túl nagy előnyt tud jelenteni, ha valaki illúziókkal operál.
- Adottságmásoló képességek; szép-szép, ha valaki nem tud kitalálni semmi újat, de más ötleteiből ne húzzunk hasznot.
- Aura nullázás vagy elszívás; oké, ez leginkább csak akkor tiltott, ha egyoldalú ez a dolog. Amennyiben a használó esetleg maga is megjárja, hogy ilyet használ, ám egye-fene (talán.. ha velem megbeszéli, és nem harapom le a fejét).
- Az idő és tér manipulációja; ennél legyetek kreatívabbak, ha ezeket az előnyökre akarjátok fordítani, megannyi lehetőség van (sebesség, gyors helyváltoztatás).
- Hammerspace
- Elementális képesség (pirokinézis, stb).
- A lista még bővülhet, ha valaki extra kihágást tenne természetesen.
Az adottság alapvetően egyes szinten kezd, tehát még elég gyenge (például polaritásnál: pár könnyed fémtárgy lebegtetése). Ez később speciális pontokkal fejleszthető.
Fegyver
Név: Nos, a sorozatban láthattuk, hogy a legtöbben nevet adnak fegyverüknek - ez nem egy kötelező dolog, de igencsak elkötelezett harcost jellemez, ha valaki elnevezi a tárgyat, mely végigkíséri majd élete során.
Első forma: Egyelőre csak egy forma engedélyezett, későbbi szintlépésekkor ez majd bővül Addig is pedig itt fejtsd ki, hogyan is néz ki és miként működik fegyvered első formája. Amennyiben valaki nem vesz "Fegyverképességet", az vehet még egy formát (lásd lejjebb).
Fegyverképesség: Olyan választható bővítmény, mely valamilyen Por-kiegészítő beépítésével különleges képességet ad a fegyvernek. Ez eléggé sokféle lehet, így sok példával nem állhatok elő, de ha megkérdezitek, hogy megfelelő-e a képesség úgy, ahogy van, segítek, illetve karakteralkotásnál javítok.
Történet: A karakter sztorija arról, hogyan is kötött ki ott, ahol van. Jó lenne, ha meghaladná a wordben az egy oldalt ez a történet (Times New Roman 12-es betűmérettel ), de annak mindenképp örülünk, ha bővebben ki van fejtve az eredetsztori. Amit mindenképp tartalmazzon:
- Gyermekkor körülményei (hacsak nem felejtette el valamiért); ez mindenkinek, a robotoknál az első bekapcsolás pillanata, a grimmeknél pedig az első emlék melyet fel tud idézni
Ha vadásztanonc, vagy polgár aki annak készült de felhagyott vele:
- Az ok, amiért nem polgár középiskolába jelentkezik, hanem harci iskolába
- Az adottság felfedezéséről és fegyver összerakásáról egy kis szösszenet (de ne két soros legyen azért)
- A felvételi körülmények nagyjából; egy fegyverbemutató se árthat, hogy nagyjából el lehessen képzelni, hogy is működik az, illetve az adottság
Ha szimpla polgár:
- Miért is csinálja azt amit, van-e valami motivációja, munkája
Ha Hajadon:
- Miképp kapta meg az erejét (nyilván jó lenne valamilyen szálat beleszőni, nem csak úgy ezzel ébredni)
- Hogyan fedezte fel, hogy ténylegesen van ereje
- Miképp tanulta azt kontrollálni
- Milyen lépéseket tett azért, hogy biztonságban tudja magát és az erejét?
Ha Grimm:
- Milyen volt az első józan gondolatra ébredni?
- Hogyan dolgozta fel, hogy okosabb, mint a társai? Miképp reagált az érzésekre?
Ha robot:
- Hogyan illeszkedett be a társadalomba? Milyen volt beletörődni, hogy nem olyan mint mások - könnyű vagy nehéz?
- Tápláltak-e bele érzelmi programokat? Ha igen, milyeneket? Átprogramozta-e magát valahogy?
- Az adottság felébresztése a laborban (vagy szabadon, ha megszökött/kidobták)
Vadásztanonc/Polgár sablon (amennyiben a polgárnak nincs se Aurája, se Fegyvere, azokat törölje ki):
Hajadon sablon:
Grimm sablon:
Név: A karaktered neve. Fontos! A fórumon él a "Színes Nevek Szabálya", mely röviden azt taglalja, hogy valamely nyelven a névnek (vagy egy részének) színt kell jelentenie, vagy asszociálni lehessen rá. Nem kötelező, viszont hagyománytisztelő dolog, mivel egy háborús jelenség ellen kezdték el ezt a hagyományt. Ha bármikor segítség kéne, nyugodtan írj valamelyik Igazgatóra, aki szívesen segít névkeresésben.
Életkor: A karaktered életkora. Fontos! Amennyiben Vadásztanoncot kezdenél, ez nem haladhatja meg a 17/18 évet, nagyon kivételes esetben a 19-et. Ekkor kezdik meg a diákok első évüket egy Akadémián.
Faj: Lehet az alapvető ember, avagy faunusz (apróbb állati jegyekkel rendelkező ember, mint pl állati fül, farok). Még lehetséges faj a "Robot" is, ám mivel az élő attribútumokkal létrehozott gépek igen ritkák, és létezésükről se tudnak sokan, ezért engedélyköteles faj! Ezen kívül még a sorozattól eltérő módon, Grimm karakter is indítható, melynek leírását nem árt átolvasni >itt<
Nem: Ha a standard nemeknél maradunk, amit remélek, akkor: férfi vagy nő.
Foglalkozás: Tanuló amennyiben Vadásztanonc (vagy fiatalabb diák netán), a többi pedig, hát amilyen munkát talált magának. Kereskedő, katona, bérgyilkos, mérnök...
Kaszt: Bár alapvetően a foglalkozás vagy a faj nagyjából lefedi ezt a kérdést is, így is maradnak lyukak abban, ki micsoda, vagy hova sorolható be. Így hát ide még kérlek külön emeljétek ki a kasztotokat. A választható kasztok tehát: Vadásztanonc, Hajadon, Grimm, Polgár.
Kérlek titeket, hogy Vadásztanonc esetén azt is írjátok le, melyik iskolához tartoztok ^^
Tulajdonságok
Megjelenés: Attól, hogy van avatárod, még nem árt szemléltetni a karaktered pontos kinézetét. Haj, szem, magasság, súly, minden jöhet - ami még fontos, hogy faunusznál is írjuk le, mitől is néz ki faunusznak. Ha épp robot karakter lenne az alany, nos, hogy holl vannak a látható illesztések esetleg, vagy külsőben miben más, mint egy ember...
Külön megjegyzés: szürke szemű karaktere lehet annak, aki szeretné, de ezüst semmiképp, amíg nem adunk hátteret annak, hogy az ezüstszeműek miért is kivételesek. A staff azért örülne, hogyha a játékosok nagyja nem szürke szemmel rohangálna. Köszönjük!
Személyiség: Minél részletesebb jellemrajz a karakteredről, ha ez lehetséges. Legyen érzelmileg következetes! Ha a karakter múltjában történt valami tragikus, az valamilyen módon megváltoztatta - de nem feltétlen lesz mindenki pszichopata se, aki a vállát rángatja, ha gyilkol. Egyúttal az is célszerű lehet, hogy a személyiséget az "Adottsághoz" társítsuk kicsit, vagy épp fordítva. Ha faunusz karaktered van, nyugodtan rakj a jellemvonásai közé valami olyat, mely az adott állatot is jellemzi.
Erősségek (ha van): Nos, ez nyilvánvaló talán, mert mindenki szereti az erősségeit hangsúlyozni...
Gyengeségek (ha van): ... de lássuk be, hogy gyengesége néha még több is van az embernek (és a faunusznak is, haha). Legyünk reálisak
Készségek
Aura és adottság: Az aura a lelkünk kivetülése, mely életünk során segít minket, ha sikerül aktiválnunk azt; ez a vadásztanoncoknál alapkövetelmény, de előfordulhat természetesen, hogy egy szimpla polgár is bír vele. Egy ki és be kapcsolható passzív képesség, mely hasznunkra válhat abban, hogy míg ki nem merülünk ne kapjunk be (súlyos) sérüléseket, erősebben támadjunk, vagy észleljük a Grimmeket körüttünk. Az aura színes, és gyakran megjelenik, ha a karakter erősebben használja az adottságát - így kérem, erről is írjatok egy kicsit.
Az Adottság egy ennél már kicsit bonyolultabb dolog - egy olyan egyedi tálentum, mely az auránkból nyeri erejét. Tehát minél erősebbek vagyunk, annál tovább használható. Ez a legkülönfélébb képesség lehet - sebesség, polaritás, emberfeletti erő, amit csak el lehet képzelni. Persze nem árt, ha szabunk ennek is határt, tehát itt vannak a tiltólistás adottságok:
- Az elmére közvetlenül ható manipulációk; láttunk már ebből elég problémát, és sajnos ténylegesen túl nagy előnyt tud jelenteni, ha valaki illúziókkal operál.
- Adottságmásoló képességek; szép-szép, ha valaki nem tud kitalálni semmi újat, de más ötleteiből ne húzzunk hasznot.
- Aura nullázás vagy elszívás; oké, ez leginkább csak akkor tiltott, ha egyoldalú ez a dolog. Amennyiben a használó esetleg maga is megjárja, hogy ilyet használ, ám egye-fene (talán.. ha velem megbeszéli, és nem harapom le a fejét).
- Az idő és tér manipulációja; ennél legyetek kreatívabbak, ha ezeket az előnyökre akarjátok fordítani, megannyi lehetőség van (sebesség, gyors helyváltoztatás).
- Hammerspace
- Elementális képesség (pirokinézis, stb).
- A lista még bővülhet, ha valaki extra kihágást tenne természetesen.
Az adottság alapvetően egyes szinten kezd, tehát még elég gyenge (például polaritásnál: pár könnyed fémtárgy lebegtetése). Ez később speciális pontokkal fejleszthető.
Fegyver
Név: Nos, a sorozatban láthattuk, hogy a legtöbben nevet adnak fegyverüknek - ez nem egy kötelező dolog, de igencsak elkötelezett harcost jellemez, ha valaki elnevezi a tárgyat, mely végigkíséri majd élete során.
Első forma: Egyelőre csak egy forma engedélyezett, későbbi szintlépésekkor ez majd bővül Addig is pedig itt fejtsd ki, hogyan is néz ki és miként működik fegyvered első formája. Amennyiben valaki nem vesz "Fegyverképességet", az vehet még egy formát (lásd lejjebb).
Fegyverképesség: Olyan választható bővítmény, mely valamilyen Por-kiegészítő beépítésével különleges képességet ad a fegyvernek. Ez eléggé sokféle lehet, így sok példával nem állhatok elő, de ha megkérdezitek, hogy megfelelő-e a képesség úgy, ahogy van, segítek, illetve karakteralkotásnál javítok.
Történet: A karakter sztorija arról, hogyan is kötött ki ott, ahol van. Jó lenne, ha meghaladná a wordben az egy oldalt ez a történet (Times New Roman 12-es betűmérettel ), de annak mindenképp örülünk, ha bővebben ki van fejtve az eredetsztori. Amit mindenképp tartalmazzon:
- Gyermekkor körülményei (hacsak nem felejtette el valamiért); ez mindenkinek, a robotoknál az első bekapcsolás pillanata, a grimmeknél pedig az első emlék melyet fel tud idézni
Ha vadásztanonc, vagy polgár aki annak készült de felhagyott vele:
- Az ok, amiért nem polgár középiskolába jelentkezik, hanem harci iskolába
- Az adottság felfedezéséről és fegyver összerakásáról egy kis szösszenet (de ne két soros legyen azért)
- A felvételi körülmények nagyjából; egy fegyverbemutató se árthat, hogy nagyjából el lehessen képzelni, hogy is működik az, illetve az adottság
Ha szimpla polgár:
- Miért is csinálja azt amit, van-e valami motivációja, munkája
Ha Hajadon:
- Miképp kapta meg az erejét (nyilván jó lenne valamilyen szálat beleszőni, nem csak úgy ezzel ébredni)
- Hogyan fedezte fel, hogy ténylegesen van ereje
- Miképp tanulta azt kontrollálni
- Milyen lépéseket tett azért, hogy biztonságban tudja magát és az erejét?
Ha Grimm:
- Milyen volt az első józan gondolatra ébredni?
- Hogyan dolgozta fel, hogy okosabb, mint a társai? Miképp reagált az érzésekre?
Ha robot:
- Hogyan illeszkedett be a társadalomba? Milyen volt beletörődni, hogy nem olyan mint mások - könnyű vagy nehéz?
- Tápláltak-e bele érzelmi programokat? Ha igen, milyeneket? Átprogramozta-e magát valahogy?
- Az adottság felébresztése a laborban (vagy szabadon, ha megszökött/kidobták)
Vadásztanonc/Polgár sablon (amennyiben a polgárnak nincs se Aurája, se Fegyvere, azokat törölje ki):
- Spoiler:
- Kód:
[b][size=18]Karakteradatok[/size][/b]
[b]Név: [/b]
[b]Életkor:[/b]
[b]Faj:[/b]
[b]Nem:[/b]
[b]Foglalkozás:[/b]
[b]Kaszt:[/b]
[b][size=18]Tulajdonságok[/size][/b]
[b]Megjelenés:[/b]
[b]Személyiség:[/b]
[b]Erősségek (ha van):[/b]
[b]Gyengeségek (ha van):[/b]
[size=18][b]Készségek[/b][/size]
[b]Aura és adottság:[/b]
[b][size=18]Fegyver[/size][/b]
[b]Név:[/b]
[b]Első forma:[/b]
[b]Fegyverképesség:[/b]
[size=18][b]Pontok elosztása:[/b][/size]
Alapból mind 0! 15 pontot oszthattok ki ezekre az értékekre:
[b]Közelharci jártasság: [/b]
[b]Távharci jártasság: [/b]
[b]Intelligencia:[/b]
Polgárnál: [b]Szakértelem[/b], valamint kap +3 pontot, ha nem kéri az Auraismeretet
[b][size=18]Történet:[/size][/b]
Hajadon sablon:
- Spoiler:
- Kód:
[b][size=18]Karakteradatok[/size][/b]
[b]Név: [/b]
[b]Életkor:[/b]
[b]Faj:[/b]
[b]Nem:[/b]
[b]Foglalkozás:[/b]
[b]Kaszt:[/b]
[b][size=18]Tulajdonságok[/size][/b]
[b]Megjelenés:[/b]
[b]Személyiség:[/b]
[b]Erősségek (ha van):[/b]
[b]Gyengeségek (ha van):[/b]
[size=18][b]Mágia[/b][/size]
[size=18][b]Mágia habitusa:[/b][/size] Nyilván egy Tél és egy Nyár Hajadon nem ugyanolyan "vérmérsékletű" mágiát fog alkalmazni, így ennek kisebb részletezését kérnénk ide. Akár egy aura jellemzés is idefér (sőt, ajánlott).
[b]Kezdő mágia elempáros:[/b] Remélem ezt nem kell részleteznem, de ha valami nem derült ki az ismertetőkből, keress fel egy admint ^^
[size=18][b]Pontok elosztása:[/b][/size]
Alapból mind 0! 15 pontot oszthattok ki ezekre az értékekre:
[b]Közelharci jártasság: [/b]
[b]Mágiahasználat: [/b]
[b]Intelligencia:[/b]
[b][size=18]Történet:[/size][/b]
Grimm sablon:
- Spoiler:
- Kód:
[b][size=18]Karakteradatok[/size][/b]
[b]Név: [/b] Ilyen nem feltétlenül van egy grimmnek, de ahogy szólítják
[b]Életkor:[/b]
[b]Faj, alfaj:[/b] pl.: Grimm - Beowulf
[b]Nem:[/b]
[b]Kaszt:[/b] Grimm
[b][size=18]Tulajdonságok[/size][/b]
[b]Megjelenés:[/b] Egy grimmtípus leírása, legyen az Beowulf, vagy Nevermore.
[b]Személyiség:[/b] Nos, ez még a grimmeknél igen kezdetleges, vegyétek ezt figyelembe.
[b]Erősségek (ha van):[/b]
[b]Gyengeségek (ha van):[/b]
[size=18][b]Pontok elosztása:[/b][/size]
Alapból mind 3! 15 pontot oszthattok ki ezekre az értékekre:
[b]Harci jártasság: [/b]
[b]Ellenállás: [/b]
[b]Öntudat:[/b]
[b][size=18]Történet:[/size][/b]
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.